Friday, November 12, 2010

Hosgeldiniz

Yepyeni bir pencereden merhaba =)

Cogunuzun Cantamin Icindekiler'den de bildigi gibi uzun zamandir yasadigim Los Angeles'a veda edip Turkiye'ye ulkeme geri dondum... Benim icin yepyeni bir baslangic. Mutluyum, heyecanliyim...

Aslinda baslarda fark etmesem de dunyanin obur tarafindan bu tarafa gelmek, benim icin gercekten sadece ev degisikligi, is degisikligi olmadi. Sizlerin kulaklarina tuhaf gelebilir ama ben ulkemi yeniden kesfediyorum =) Bu kadar zaman boyunca meger ben ne cok sey kacirmisim... Simdi yeni bastan geziyorum, goruyorum. Hem de daha farkli daha genis bir gorus acisindan degerlendiriyorum, karsilastiriyorum.

Dusundum ki, madem ben her yeri yeniden taniyorum neden okuyucularim da bana bu seruvende eslik etmesinler. Bazen yepyeni yerler bazense onceden bildiginiz ama sizin de birkac cumle eklemek istediginiz yerler sizinle burada olacak.

Ben gezmelere hizli bir sekilde basladim. Sizleri de benimle gezmeye davet ediyorum.

Ve bir ev sahibi olarak diyorum ki,

HOSGELDINIZ hadi gezmelere baslayalim!

Zuzu

4 comments:

  1. ilk izleyicin olarak hoşgeldin diyorum:)

    ReplyDelete
  2. seve seve gezerim seninle blogta :Dçok keyifli olacak bence zamanla...

    ReplyDelete
  3. Tesekkur ederim =) Ben de zevkle yazacagim ama onerilerinize de her zaman hazirim =)

    ReplyDelete